Ga naar inhoud

[Javascript/IFRAME]kan niet verwijzen naar javascript parame


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik zit met een probleempje en misshcien zijn er mensen die het kunnen verhelpen. het zit zo.. ik moet scores van de nationale hockey bond halen voor op mn club site. en dat was best lastig maar ik het het zo gedaan. Heb allemaal hiddenoptions van een form ingezet, en als de pagina word geladen word dit allemaal verzonden. en nu wil ik het in een iframe tevoorschijn toveren. daar heb ik deze code voor: [code:1:7e4af32433]<iframe src="javascript:ToonScherm()">[/code:1:7e4af32433] (ingekort) maar nu doet het niet waarom niet? hopelijk is het niet te onduidelijk?!
Link naar reactie
Ik heb eigenlijk geen goed idee wat je wil, maar dat wat je daar doet kan wel (mits je ook de functie in dat iframe definieert), maar is niet verstandig. Verder kan ik je nog zeggen dat als je gegevens wil halen van een ander domein dat je dat client-side wel kunt vergeten. Dat zul je server-side (met PHP of zo) dan moeten doen.
Link naar reactie
wanneer er naar [url=http://www.knhb.nl/default.asp?catId=104&selectedParentCatId=102&extern=1&catIdNext=0&type=menuClick&arrname=Menu3_2_1]hier[/url] gesurft word word het duidelijk. k heb het nu zo: in de head:[code:1:cc607e60df] <SCRIPT language=Javascript> function ToonScherm(){ window.document.forms[0].blnExport.value = 0; window.document.forms[0].submit(); } </SCRIPT> [/code:1:cc607e60df] In de body:[code:1:cc607e60df]<FORM name=kiesafdeling action=http://standenmotor.knhb.nl/competitie/asp/standperafdeling.asp method=post target=_blank> <INPUT type=hidden value=0 name=blnExport> <INPUT type=hidden value=18134 name=afdeling> <INPUT type=hidden value=20 name=dag1> <INPUT type=hidden value=8 name=maand1> <INPUT type=hidden value=2002 name=jaar1> <INPUT type=hidden value=20 name=dag2> <INPUT type=hidden value=7 name=maand2> <INPUT type=hidden value=2003 name=jaar2> <INPUT type=hidden value=1104 name=soort> <INPUT type=hidden value=beide name=wat> <INPUT type=hidden value=ja name=heren> <INPUT type=hidden value=ja name=dames> <INPUT type=hidden value=ja name=jongens> <INPUT type=hidden value=ja name=meisjes> </FORM>[/code:1:cc607e60df] en dan tenslotte het iframe:[code:1:cc607e60df]<iframe src="javascript:ToonScherm()" frameborder=0 WIDTH=100% Height=250></iframe>[/code:1:cc607e60df]hopelijk is het nu allemaal wat duidelijker...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Je kan een form ook een target geven. De response zal dan in dat window getoond worden. Dus als je iets als onderstaande maakt dan zou dat (in theorie ;)) moeten werken: [code:1:706f66cabc] <form name="kiesafdeling" method="post" target="standen_iframe" action="http://standenmotor.knhb.nl/competitie/asp/standperafdeling.asp" > <!-- rest van je form --> </form> <iframe name="standen_iframe" width="100%" heigth="250"> </iframe> <script type="text/javascript"> function toonScherm() { document.forms[0].elements['blnExport'].value = 0; document.forms[0].submit(); } window.onload = function () { toonScherm(); } </script> [/code:1:706f66cabc]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...