Ga naar inhoud

PHP Boeken voor een beginner


anoniem

Aanbevolen berichten

Hey, vandaag bij de boekhandel geweest in ons dorpje, gevraagd naar PHP boeken. Ze hadden ze niet op voorraad maar hadden ff gekeken in de bestellijst(ff opzoeken) en verrek, er komen een aantal boeken met PHP op het schermpje. Nu ben ik een beginner en weet ik niet welke ik moet hebben. De 2 bovenste leken mij de beste: [list:4688788054] PHP zonder stress. Leer jezelf makkelijk PHP [/list:u:4688788054] Welke kan ik(Als beginner) het beste pakken? Alvast Bedankt. Greetz, Rens_uit_His
Link naar reactie
[quote:7c0a34d02b="Rens_uit_His"][list:7c0a34d02b] PHP zonder stress. Leer jezelf makkelijk PHP [/list:u:7c0a34d02b]Welke kan ik(Als beginner) het beste pakken?[/quote:7c0a34d02b]Ik ben net in de bovenste begonnen, is wel aardig. (enige HTML-ervaring is wel gewenst) Hier vind je de [url=http://www.easycomputing.nl/nl/download/download_detail.asp?ref=464&help=1]voorbeeldbestanden[/url] uit dat boek. Onderste ken ik niet.
Link naar reactie
[quote:75e4372f62]leer jezelf makkelijk PHP is net uit[/quote:75e4372f62] Zie openingsvraag, staat ie ook bij :D Maar bedankt voor jullie antwoorden, ik denk dat ik toch maar voor Leer Jezelf Makkelijk PHP ga. Dat PHP 4 Het complete hand boek hadden ze volgens mij niet bij ons. Maar ik ga voor Leer Jezelf... Morgen ff bestellen en dan maar ff afwachten. Bedankt voor jullie antwoorden en tot andere vragen :D . Greetz, Rens_uit_His
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:91c93d35d7="sjouken"]PHP 4 Het complete hand boek (orriginele tekst: PHP4 bible ISBN: 90-395-1610-3 Vond ik (en vind ik nog steeds) niet onaardig. Wordt ook wat MySQL in behandeld. Compleet? Nou ook weer niet, maar dankzij andere sites (zoals http://www.phpfreakz.com/forum.php) en lezen van scripts van anderen kom je een heel eind.[/quote:91c93d35d7] Hier ben ik het mee eens, ik heb door dit boek mijn complete PHP-kennis verkregen. Het is zeer compleet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...