Ga naar inhoud

Weergeven van een recordset


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een query met als volgende resultaat, laten we zeggen dat de naam van deze recordset rsRESULTAAT is. ID | Nivo6 | Nivo5 | Nivo4 | Nivo3 ============================ 1 | schroef | onderdeel1 | motor | auto 2 | boutje | onderdeel1 | motor | auto 3 | peilstok| onderdeel2 | motor | auto 4 | revetje | onderdeel2 | motor | auto Nu wil ik graag deze resultaten presenteren op de volgende wijze: ========================== Nivo3 auto Nivo 4 motor Nivo 5 onderdeel1 Nivo 6 schroef boutje Nivo5 onderdeel2 Nivo6 peilstok revetje ============================== Kortom ik wil de resultaten van de recordset laten zien met aparte headers... Hoe in hemelsnaam krijg ik dit voor elkaar met asp? Ik zit al de hele middag op basis van trial-and-error te probleren, maar ik kom er niet uit.. Kunnen jullie me op weg helpen? Alvast bedankt.. Sander
Link naar reactie
Recursief betekent dat je een functie schrijft die zichzelf aan kan roepen. En daar schuilt natuurlijk ook meteen een klein gevaar in. Je moet goed opletten dat je niet in een oneindige lus terechtkomt. Je functie zal dus ooit z'n 'eindpunt' moeten bereiken. Overigens is het misschien aan te raden om je informatie op een andere wijze op te slaan (even afhankelijk waar je deze nog meer voor nodig hebt en of je de mogelijkheid hebt om dit te wijzigen). Voor boomstructuren moet je maar eens wat lezen over [url=http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=ISO-8859-1&q=celko+tree&lr=]Celko trees[/url].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...