Ga naar inhoud

User Name en Password


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet het, het schijnt een heel werk te zijn, maar ik heb nergens iets kunnen vinden over het stap voor stap kunnen maken in het Nederlands van Inlog en Registratie pagina's. Ik wil op mijn site dus een register page hebben, waar mensen zich in kunnen aanmelden, dat ze vervolgens een bevestigingsmail krijgen, en zich dan op mijn site kunnen inloggen. Eigenlijk precies hetzelfde effect als wat je hebt wanneer je je op een Forum als Deze hier aanmeld. Wie kan mij alsjeblieft! uitleggen hoe ik dit kan doen? Alvast bedankt Grtz HP!
Link naar reactie
Nou ik heb al aardig wat geexperimenteert. Superkennis heb ik nu ook weer niet, maar ieder antwoord is welkom. Ik heb namelijk al dat gedoe al geprobeert, maar kwam er niet echt uit, daarom ook of iemand misschien weet hoe je zoiets in elkaar moet flansen. Ik weet namelijk dat moest werken met Server Behaviours (Ik werk in Dream Weaver) en met Databases maken, en dan een tabel met gegevens voor die inlog gebeuren, maar zoals ik al zei: Ik kom daar niet uit.
Link naar reactie
Ik zou beginnen met in PHP/ASP (of wat je ook maar ter beschikking hebt) een loginsysteem te maken. Database met gebruikersnaam en wachtwoord en dan bij inloggen een sessie starten. Bovenaan elke pagina laat je dan eerst checken of iemand ingelogd is. Gebruikers zet je handmatig in de database voorlopig. Als dat werkt maak je er een registratieoagina bij en tot slot een e-mailfunctie. Op site's als phpfreakz.nl kun je genoeg info vinden en anders is er via google ook altijd wel iets te vinden. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...