Ga naar inhoud

Javascript/ASP Refresh + formulier


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een formulier, daarin staat een dropdownlistbox(DDLB).. Zodra je een waarde selecteert in die DDLB, dan krijg je een refresh, en haalt hij de waarden op uit de database mbv ASP. Dit werkt perfect, maar nu zit ik wel met het volgende. Zodra men al iets heeft ingevuld in de overige velden, verliest men de ingevoerde informatie met de refresh... Hoe kan ik dit nu het best oplossen? Door alle waarden mee te geven met ASP, en op te vragen met een Request.Querystring? Of weet iemand een leuk Javascriptje hiervoor? Ik weet niet hoe ik dit in Google moet omschrijven... Alvast bedankt..
Link naar reactie
Je wil zoiets hebben als bij http://www.bios.nl/ als ik het goed begrijp... Ik denk dat ze dat doen door met JavaScript de onclick-events (of welke het ook zijn) te ondervangen en deze vervolgens met PHP/ASP te laten "communiceren". Hoe je dit doet? Ik denk dat het makkelijkste is als je het JavaScript in een .php of .asp bestand zet, er variabelen achter plaatst en aan de hand daarvan wat JavaScript DOM genereert dat de gegevend in andere DDLB's laadt. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...