Ga naar inhoud

foute if /else structuur


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben odnertussen nog steeds niet verder met mijn script. Ik heb de url's zo ingesteld dat als alle mogelijkheden niet van toepassing zijn er altijd nog in het begin de utl2=flashf.html is gedefinieerd. Het gekke is dat er gewoon geen scherm opent. Om de haakjes goed te maken heb ik het nu zo geprobeerd: [code:1:db4c2fb6fd] var winWidth = 790; var winHeight = 540; var winWidth2 = 1000; var winHeight2 = 700; var winWidtha = 500; var winHeighta = 500; var url2= "flash.html" var scrWidth = screen.availWidth; var scrHeight = screen.availHeight; function autosizerbytdp() { if (scrWidth > 700 || scrHeight > 500) { var winWidtha = 790; var winHeighta = 540; var url2= "flashsmall.html"; } else { } if (scrWidth > 850 || scrHeight > 700) { var winWidtha = 1000; var winHeighta = 700; } else { } if (scrWidth > 1000 || scrHeight > 800) { var winWidtha = 1000; var winHeighta = 700; var url2= "flash.html"; } else { } var featureString = "scrollbars=no,screenX="+winX+",left="+winX+",screenY="+winY+",top="+winY+",width="+winWidtha+",height="+winHeighta; window.open(url2,'DCC',featureString); }[/code:1:db4c2fb6fd] Zou iemand kunnen zeggen wat hier nu niet klopt? (en dan gaat het niet om de echt beschukbare resolutie enzo maar gewoon om waarom er geen new window opent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...