Ga naar inhoud

sound on over en on click werkt niet...


anoniem

Aanbevolen berichten

yoo, k gebruik dramwever, ik wil een woord in mn pagina als link hebben met een sound on over en een sound on click, ik selecteer dus dat deel, ga naar behaviors, en kies daar play sound en on click, browse naar het bestand, maar als ik mn pagina wil laten zien als voorbeeld met f1 hoor ik mooi nix. Het lukt niet met ee .au of .mp3 bestand......enig idee waar dit aan kan liggen??
Link naar reactie
mensen, ik kom er echt niet aan uit!! ben ent weer paar uur bezig geweest, zo staat het in help van dreamweaver, and i quote: To use the Play Sound action: Select an object and open the Behaviors panel. Click the plus (+) button and choose Play Sound from the Actions pop-up menu. Click Browse to select a sound file, or enter the path and filename in the Play Sound field. Click OK. Check that the default event is the one you want. If it isn’t, choose another event from the pop-up menu. If the events you want are not listed, change the target browser in the Show Events For pop-up menu. maar dat werkt dus mooi niet, niet met wave au of mp3
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...