Ga naar inhoud

php bestelformulier


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een formulier.htm gemaakt met de <form method="post" action="form.php"> in form.php heb ik staan: [code:1:eb860dfe75] <?php if(!empty($_POST)){ echo ("<h2>U heeft het volgende ingevuld:</h2>"); reset ($_POST); while (list($element,$waarde) = each ($_POST)) { if ($element != "Submit") { echo ("<b><br>$element</b><b>$waarde</b> <br>\n"); } } echo("<a href=\"bestel.php\"><br>Ja bestel deze laminaat</a> | "); echo("<a href=\"bestellen.htm\">terug naar het formulier</a> | "); }else{ echo("u heeft geen gegevens ingevuld!<br>"); echo("a href=\"bestellen.htm\">terug naar het formulier</a>"); } ?> [/code:1:eb860dfe75] Nu heb ik dit uit een boek (basiscurcus php 4.2 van Peter Kassenaar)en ik kan nergens vinden hoe ik de bestel.php pagina moet maken zodat de gegevens van form.php verstuurd worden naar mijn e-mail adres maar hoe doe ik dit ? Kan iemand mij helpen ? Alvast bedankt. Groetjes van Sandy.....
Link naar reactie
Is ook een goed forum !! Ik had daar dus ook mijn vraag geplaatst en denk niet dat ik geen tutorials lees en van alles geprobeerd heb maar het wil gewoon niet lukken en daarom probeer ik het ergens anders (ander forum). Ik stop er maar mee want ik krijg het denk niet voor elkaar en het kost jullie ook teveel tijd iig bedankt voor alle hulp. Ik hou het denk maar gewoon bij html. Groetjes van Sandy....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...