Ga naar inhoud

PHP met Frames (iets uit een frame rippen)


anoniem

Aanbevolen berichten

Maak van je frameset.php een php pagina voor je probleem op te lossen [code:1:ee89ed413f] <frameset cols="blabla..."> <frame src="topframe.php?sub=<? echo $sub; ?>"> <frame src="mainframeframe.php?sub=<? echo $sub; ?>"> </frameset> [/code:1:ee89ed413f] Wanneer je nu linkt naar frameset.php?sub=getal, dan wordt deze waarde van sub toch aan beide frames doorgegeven, of niet? Groeten Tom
Link naar reactie
Volgens mij doen jullie allemaal veel te moeilijk. En 'Cut the FRAME-crap'! Trouwens: Je hoeft volgens mij helemaal niets server side op te lossen. Ik weet niet of dit probleem nog actueel is, maar ik zou het doen met JavaScript. Je kan met javascript heel makkelijk 2 frames in 1 keer veranderen. De JavaScript-code kan je vantevoren heel makkelijk aanpassen met die PHP. Een scriptje om twee pagina's tegelijk te veranderen, is niet moeilijk te vinden. Je moet gewoon zorgen dat je een link hebt in het mainframe, waar een onClick handler aan is toegevoegd die het andere frame verandert. Laat me weten of het zo lukt, of dat jullie het niks vinden, maar ik vind het volgens mij de beste, makkelijkste oplossing. Greetz,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...