Ga naar inhoud

Een actieve grafiek.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb nu een tijdje een formulier draaien. Thuis maak ik de uitkomsten van het formulier zichtbaar in een graffiek. Deze plaats ik nu nog als jpg op de site, maar deze wou ik graag koppelen aan het formulier. Dus zodra iemand het formulier instuurd, dat dan ook de grafiek wordt bijgewerkt. Verer worden in een apart bestande het aantel inzendingen geteld. Is het mogelijk om elders op de pagina dit getal dus ook 'interactief' te plaatsen ? Of zit je dan met beveiliging issue's, zoals het niet kunnen wegschrijven omdat iemand net de info is aan het opvragen.
Link naar reactie
Ik ben nog helemaal geen script / programeer held. Op mijn server kan ik php en perl gebruiken. Mijn prioriteit ligt bij het getalletje uit de textfile zichtbaar maken. Er wordt in een text-file bijgehhouden hoeveel formulieren er worden verstuurd. In dat tekstbestandje staat alleen een getal. Dat moet ik zeg maar ergens op de een html pagine in een vorm als : "Aantal ingezonden forumulieren : *getalletje uit de txt file* ". Dat moet niet zo moeilijk zijn, maar ik weet niet hoe het moet. De grafische grafiek (is en staafdiagram) houd ik eerst nog wel 'statisch'. Die kan ik om de drie dagen wel weer verversen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...