Ga naar inhoud

Image met ip, ie, etc. gegevens


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een vraagje, maar weet niet waar ik dat hier moet zetten. Dus doe ik het hier maar. Ik kom regelmatig op de diverse forums. Nu hebben sommige mensen een image in hun handtekening staan met een ip nummer en verdere gegevens erin. Meestal van diegene die die pagina bekijkt. Ik heb al met google gezocht maar om 1 of andere reden kan ik niks vinden. Ik weet dat het iets met scripting te maken heeft maar voor de rest zou ik het niet weten. Kan iemand mij helpen om hierover meer info te vinden. Alvast bedankt. groeten Apocosphere
Link naar reactie
Op de site van www.phpfreakz.nl staat ook info over de GD libary. http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=86 http://www.phpfreakz.nl/artikelen.php?aid=37 Ik heb zelf zoiets op een forum om een quote in mijn sig te zetten. Dit is de code: [code:1:60f08ddc72]<?php header ("Content-type: image/png"); $im = @imagecreate (535, 35) or die ("Cannot Initialize new GD image stream"); $wit = imagecolorallocate ($im, 255, 255, 255); $zwart = imagecolorallocate ($im, 0, 0, 0); $trans = imagecolortransparent($im, $wit); $blaat = @file("sig.txt"); $line = count($blaat) - 1; $lala = rand(0,$line); function ImageStringWrap($image, $font, $x, $y, $text, $color, $maxwidth) { $fontwidth = ImageFontWidth($font); $fontheight = ImageFontHeight($font); if ($maxwidth != NULL) { $maxcharsperline = floor($maxwidth / $fontwidth); $text = wordwrap($text, $maxcharsperline, "\n", 1); } $lines = explode("\n", $text); while (list($numl, $line) = each($lines)) { imageString($image, $font, $x, $y, $line, $color); $y += $fontheight; } } ImageStringWrap($im, 2, 5, 5, $blaat[$lala], $zwart, 535); imagepng ($im); imagedestroy($im); ?>[/code:1:60f08ddc72] In sig.txt staan allerlei quotes.
Link naar reactie
is zoiets bijvoorbeeld ook op een lycos account te doen? bedankt voor zo'n snelle respons. Zijn er ook sites met standaard images met dit soort scriptjes? Als ik die artikelen lees dan flip ik helemaal :o Zal wel door het weer komen, huidige temperatuur 31,5 ºC achter deze pc. Ik snap er echt de ballen van. Maar goed ik ben alweer een stap dichterbij. Bedankt, ik wacht rustig af naar meer reacties, vind dit wel interressant.
Link naar reactie
De php site staat boordevol bestanden die standaard te verkrijgen zijn. Manuals in verschillende talen, daar moet er ongetwijfeld eentje tussen zitten die je kan lezen. Verder staat bijvoorbeeld de genoemde phpfreakz site vol met tutorials, dus daar moet ook wel het een en ander te halen zijn. En als je er nog niet uit komt dan kan je gaan zoeken op www.hotscripts.com En als je dan je honger naar meer informatie nog niet gestild hebt dan heb je ook nog de beschikking over www.google.nl Succes.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
ik een site gevonden met een png image die ze ter beschikking stellen. Als je je registreerd dan krijg je de mogelijkheid om een door hun gehost image bestand te gebuiken om iets uit te lezen. In dit geval is het, het liedje dat je op dat moment afspeeld in winamp. Alleen is een noodzakelijke plugin wel nodig om dit geheel goed te laten verlopen. Tot nu toe heb ik hier goede ervaringen mee. hier is de link. http://www.projectjen.net/winamp/ op dit moment zijn ze bezig met reparaties van de server. (15:35 uur) Bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...