Ga naar inhoud

forum


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=red:fdea4c209b]forum [/color:fdea4c209b][size=18:fdea4c209b][/size:fdea4c209b] Heren ik heb een klein probleem. ik heb zelfde forum als computertotaal maar ik kom niet helemaal uit met instellen. op het ende zegt die dat ik iets moet verwijderen maar ik snap het niet wat Kan iemand mij helpen misschien Bedankt alvast Groetjes mili
Link naar reactie
[quote:e2fd6c0c10="mili"]dit is wat ik krijg Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted ------------------------------------------------------------------------------ phpBB : Critical Error Could not query config information DEBUG MODE SQL Error : 1146 Table 'miliforum.config' doesn't exist SELECT * FROM config Line : 166 File : C:\apache\htdocs\phpbb2\common.php ik heb paar keer die handleiding gevolgd maar lukt niet[/quote:e2fd6c0c10]
Link naar reactie
[quote:9d1eb27b2a="mili"]dit is wat ik krijg Please ensure both the install/ and contrib/ directories are deleted[/quote:9d1eb27b2a] Das toch niet zo moeilijk lijkt me? Even de directory's install en contrib verwijderen en dan de pagina vernieuwen (F5). In die 2 mappen staan de installatiebestanden van het forum. Die heb je na de installatie niet meer nodig en dus kun je ze verwijderen. Aan die andere error te zien lijkt het wel alsof je het forum nog niet of niet goed geinstalleerd hebt. Heb je het forum wel geinstalleerd via C:\apache\htdocs\phpbb2\install\install.php ?
Link naar reactie
[quote:32135be63f]Das toch niet zo moeilijk lijkt me? Even de directory's install en contrib verwijderen en dan de pagina vernieuwen (F5). [/quote:32135be63f] En dan kun je vervolgens helemaal je forum niet meer installeren: [quote:32135be63f]Aan die andere error te zien lijkt het wel alsof je het forum nog niet of niet goed geinstalleerd hebt. [/quote:32135be63f] Dus pas voorlopig nog even op met verwijderen. Installatie vind plaatst via dat install.php-script. Je moet dit wel draaien via je server. Gezien de plaatsing in je htdocs-directory: [code:1:32135be63f]http://localhost/phpbb2/install/install.php[/code:1:32135be63f] 't beste lijkt me voorlopig om alles uit die phpbb2-dir te verplaatsen (evt.verwijderen) en een keer opnieuw te beginnen met de installatie. Melding dat "Table 'miliforum.config' doesn't exist" duidt m.i. op een configuratie-foutje. Check dus ook even of je de juiste waarden in config.php o.i.d. hebt ingevoerd.
Link naar reactie
[quote:096314dc95="jochem van de weerthof"][quote:096314dc95="mili"]Jongens bedankt het is gelukt met installatie[/quote:096314dc95] ik ben een jongen maar zoals sjoerd al zij zijn er hier ook veel vrouwen! mischien was Financial of Sjoerd Boerhout wal een vrouw... voortaan toch wat beter opletten! maarja het is mooi dat het forum werkt![/quote:096314dc95] Ja sorry ik ben hier nieuw, en ik wist niet hoe in elkaar zat maar ik zal er over na denken Dank je
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...