Ga naar inhoud

Kan ik hier een hack request plaatsen?


Aanbevolen berichten

Hallo, Misschien een rare vraag maar ik dacht laat ik het eerst maar eens hier vragen. Ik heb dus een PHP website en ben nu eindelijk zo ver dat ie goed dicht zit en dat je alleen bij de groote afbeeldingen kan via de weg die ik wil. Toch kan ik mij gevoel(en logfiles) niet ontkennen dat er toch een omweg is. Ik wilde dus deze request ergens plaatsen om mijn website dus te testen op gaten. Ik hoop dat ik dit ergens kan en mag plaatsen? Vriendelijke groet, webmaster: http://nomo.homeip.net.
Link naar reactie
[quote:9cc7ac6c46="psychonetics"]Je kan die site toch ook hacken, en niks veranderen? Dan hebben de eigenaars van die site er ook nog wat aan als je hun informeert over hun gebreken :)[/quote:9cc7ac6c46] Ik zou die 'service' persoonlijk niet kunnen waarderen. Kom ik vanavond thuis, zit jij op mijn bank. Met advies voor betere sloten...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:f5959b9a14="Bill Gates"][quote:f5959b9a14="psychonetics"]Doe je het niet dan heb je de volgende keer geen bank meer om op te zitten...[/quote:f5959b9a14]En jij wel: eentje van hard hout, omgeven door tralies ;) Hacken is strafbaar, computervredebreuk te vergelijken met huisvredebreuk...[/quote:f5959b9a14] Hacken hoeft niet per definitie strafbaar te zijn. Hacken is IMO een systeem zodanig modificeren/binnendringen dat je dingen kunt doen die je als normale gebruiker niet geacht wordt te mogen/kunnen doen. Zijn we niet continu Windows aan het hacken op ons home-pc'tje? - register tweaks in Windows - nummertje ophogen in een url - windows' administrator password terughalen als je hem kwijt bent. - Seti@home - etc. [size=9:f5959b9a14]Edit: Zo te zien is je wens in vervulling gegaan: "Posted by nomo at 2003-07-29 18:06:43 Due to an extreme hack the server has crashed serveral times."[/size:f5959b9a14] Windows & [b:f5959b9a14]No firewall[/b:f5959b9a14] & OmniHTTPd & PHP :-?
Link naar reactie
[quote:0d7f0d0413="h4xX0r"]Hacken is IMO een systeem zodanig modificeren/binnendringen dat je dingen kunt doen die je als normale gebruiker niet geacht wordt te mogen/kunnen doen.[/quote:0d7f0d0413] Het is niet zo belangrijk wat jij vindt. Wat de wetgevers/-handhavers er van vinden is in deze iets belangrijker. [quote:0d7f0d0413="h4xX0r"]Zijn we niet continu Windows aan het hacken op ons home-pc'tje?[/quote:0d7f0d0413] Maar als je deze registry-tweaks uitvoert op een server van een ander, dan zit je dus goed fout.
Link naar reactie
[quote:26ce1a9bb5="Annie"][quote:26ce1a9bb5="h4xX0r"]Hacken is IMO een systeem zodanig modificeren/binnendringen dat je dingen kunt doen die je als normale gebruiker niet geacht wordt te mogen/kunnen doen.[/quote:26ce1a9bb5] Het is niet zo belangrijk wat jij vindt. Wat de wetgevers/-handhavers er van vinden is in deze iets belangrijker.[/quote:26ce1a9bb5] Hacken is een te algemene term en staat niet automatisch tot computervredebreuk. Vandaar dat je deze term bij 'correcte' wetgevers/-handhavers daar niet zo snel zult terug vinden. [quote:26ce1a9bb5="Annie"] [quote:26ce1a9bb5="h4xX0r"]Zijn we niet continu Windows aan het hacken op ons home-pc'tje?[/quote:26ce1a9bb5] Maar als je deze registry-tweaks uitvoert op een server van een ander, dan zit je dus goed fout.[/quote:26ce1a9bb5] Naslag: [url=http://www.iusmentis.com/beveiliging/hacken/pcactive9910/]Computercriminaliteit in Nederland[/url] [url=http://www.tno.nl/werken/jobs_online/vacature_90-1421-048.html]Ik denk dat ik hier maar eens ga solliciteren[/url] :) [color=red:26ce1a9bb5][size=9:26ce1a9bb5]Noot: Auteursrecht voorbehouden. Zie Auteurswet 1912 artikel 15[/size:26ce1a9bb5][/color:26ce1a9bb5]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...