Ga naar inhoud

snelkoppeling naar javascript: void (0)


Aanbevolen berichten

ik weet niets van scripten etc - ik weet ook niet of ik in dit forum goed zit, maar ik heb een probleem bij sommige sites -- als ik een link aanklik gebeurt er niets, alleen verschijnt er links onder in mijn scherm de mededeling "[color=darkblue:5e5a93a9df]snelkoppeling naar javascript: void (0)[/color:5e5a93a9df] " Als ik dit ingeef in Google krijg ik veel technische aanwijzingen hoe ik een script (?) zou moeten/kunnen wijzigen, maar ik heb geen idee waar dat zou moeten.. In andere gevallen verschijnt er de mededeling "[color=darkblue:5e5a93a9df]fout op de pagina[/color:5e5a93a9df]". Bijna altijd gaat alles goed maar in zo'n 10% van de gevallen niet. heeft iemand een suggestie hoe deze koe bij de horens moet worden gevat?? Pim[color=#][/color][/i][/b]
Link naar reactie
In die gevallen wordt er een functie aangeroepen in de onclick event handler. Je zult dan in de code van de pagina moeten kijken om te zien wat er zou moeten gebeuren. Voorbeeld: <a href="javascript:void(0)" onclick="doewat()">klik hier</a> Als je op deze link klikt, dan voert die de functie doewat() uit en verder niks. Nu moet je dus ergens in de bron kijken wat deze functie (het kan allerlei namen hebben) doet.
Link naar reactie
[quote:2476382d6a="hulpje"]In die gevallen wordt er een functie aangeroepen in de onclick event handler. Je zult dan in de code van de pagina moeten kijken om te zien wat er zou moeten gebeuren. Voorbeeld: <a href="javascript:void(0)" onclick="doewat()">klik hier</a> Als je op deze link klikt, dan voert die de functie doewat() uit en verder niks. Nu moet je dus ergens in de bron kijken wat deze functie (het kan allerlei namen hebben) doet.[/quote:2476382d6a] hoe kom ik bij de code??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...