Ga naar inhoud

Mogelijk? : Embeded met variable src of javascript streaming


Aanbevolen berichten

Ik heb nu sound aan mijn site toegevoegd. Door een javascript. Helaas laad deze eerst het complete nummer en begint hij niet gewoon met spelen zoals bij een <embed src=""> Is het mogelijk door middel van een javascript de src variabel te maken of kent het javascript een methode waardoor deze geluid streaming afspeeld? (mijn code tot nu toe:) [code:1:39912582d9] script> <!-- begin hide var numberOfSoundFiles = 2; var soundToPlay = 0; function Sound1() { if (soundToPlay < numberOfSoundFiles ) soundToPlay++; // Increment soundToPlay first else soundToPlay = 1; // alert(soundToPlay); switch (soundToPlay) { case 1: soundFile = "sylver.mp3" break; case 2: soundFile = "" break; } document.getElementById('backgroundSound').src = soundFile; } en dan steeds dit voor elke mp3 die ik heb. [/code:1:39912582d9]
Link naar reactie
[quote:82b40ef6e8="sdk"]Helaas laad deze eerst het complete nummer en begint hij niet gewoon met spelen zoals bij een <embed src=""> Is het mogelijk door middel van een javascript de src variabel te maken [/quote:82b40ef6e8] Dat doe je hier toch? [color=blue:82b40ef6e8]document.getElementById('backgroundSound').src = soundFile;[/color:82b40ef6e8] Of begrijp ik je nu fout. Wat voor element is [i:82b40ef6e8]'backgroundSound' [/i:82b40ef6e8]overigens? [quote:82b40ef6e8="sdk"]of kent het javascript een methode waardoor deze geluid streaming afspeeld? [/quote:82b40ef6e8]Niet dat ik weet. p.s. Kijk ook eens naar flash als je muziek wil streamen. Een flashmovie kan je via javascript ook "besturen", maar je kan de keuze voor het nummer natuurlijk ook gewoon in de move (laten) bepalen.
Link naar reactie
Ja ik was zo'n tutorial daarvan aan het doen maar liep meteen vast doordat ik labels moest toevoegen (nu opgelost met veel gezeur, zie andere topic). Ik heb het nu maar tijdelijk opgelost door een frame te maken en bovenste stuk html met daarom op <embed> en een drop down link zodat die html pagina opneiuw kan laden met een ander nummer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...