Ga naar inhoud

Xara Webstyle version3


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen. In mijn vorige site, gemaakt met Dreamweaver MX. Had ik flash buttons gemaakt, en alles werkte goed, ook in Opera. Nu heb ik buttons gemaakt met Xara version3, met een submenu. Ze werken goed in IE, maar in Opera werkt het submenu niet. Heeft iemand een idee hoe ik dat goed krijg. http://www.aadswebsite.nl Alvast bedankt, Gr Aad.
Link naar reactie
Niet zo verwonderlijk. Flash is niet afhankelijk van het soort browser dat je gebruikt. Ik denk trouwens niet dat iemand zin heeft om een browsercompatibiliteits probleem dat in een JS van xara zit (xaramenu.js) op te lossen. Als je het nou zelf gemaakt had was het een heel ander verhaal natuurlijk :) [code:1:cb2d202d02] <a href="downloads.htm" target="mainFrame"></a><a href="favorieten.htm" target="mainFrame"></a><a href="forum.htm" target="mainFrame"></a><a href="Ghost6.htm" target="mainFrame"></a><a href="laatste wijziging.htm" target="mainFrame"></a><a href="TweakUI.htm" target="mainFrame"></a><a href="Windows 98.htm" target="mainFrame"></a><a href="Windows XP.htm" target="mainFrame"></a><a href="links.htm" target="mainFrame"></a><a href="java.htm" target="mainFrame"></a><a href="awards.htm" target="mainFrame"></a><a href="banners.htm" target="mainFrame"></a> [/code:1:cb2d202d02] Waar is het bovenstaande eigenlijk goed voor? :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...