Ga naar inhoud

PHP: Gelijke getallen of niet?


Aanbevolen berichten

[code:1:746fe60b63]function contentfilter($text) { $search = array("'<br>'i", "/(title=\")([\'-:, a-zA-Z0-9\/_\.]+)(\")/e"); $replace = array("<br />", "windowstatus(\"$2\")"); return preg_replace($search, $replace, $text); }[/code:1:746fe60b63] Een hyperlink in mijn website maakt gebruik van een title="$tekst" ipv een alt="$tekst". De title="$tekst" wordt nu meerdere malen gekopieerd en voor verschillende doeleinden gebruikt en door het contentfilter() dus, als statusbar message. Ook zorgt het contentfilter() voor gevalideeerde XHTML, door de HTML-standaard <br> te vervangen voor een XHTML-<br />.. Het probleem van de [url=http://www.php.net/manual/nl/function.ucfirst.php]ucfirst() PHP-functie[/url], lijkt mij niet hiermee te maken hebben... Maar misschien denken andere mensen hier anders over?[/url]
Link naar reactie
[code:1:e5cbc00330]function contentfilter($text) { $search = array("'<br>'i", "/(title=\")([\'-:, a-zA-Z0-9\/_\.]+)(\")/e"); $replace = array("<br />", "windowstatus(\"$2\")"); return preg_replace($search, $replace, $text); }[/code:1:e5cbc00330] Een hyperlink in mijn website maakt gebruik van een title="$tekst" ipv een alt="$tekst". De title="$tekst" wordt nu meerdere malen gekopieerd en voor verschillende doeleinden gebruikt en door het contentfilter() dus, als statusbar message. Ook zorgt het contentfilter() voor gevalideeerde XHTML, door de HTML-standaard <br> te vervangen voor een XHTML-<br />.. Het probleem van de [url=http://www.php.net/manual/nl/function.ucfirst.php]ucfirst() PHP-functie[/url], lijkt mij niet hiermee te maken hebben... Maar misschien denken andere mensen hier anders over?
Link naar reactie
Nog een functie vergeten... Door de funcie contentfilter($text), wordt statusbar($text) aangeroepen... Dus, zie hier: [code:1:09fd2a6d04]function windowstatus($text) { strip_tags($text); htmlspecialchars($text); return "title=\"". str_replace("\'", "'", $text)."\" onmouseover=\"self.status='$text'; return true;\" onmouseout=\"self.status=''; return true;\""; }[/code:1:09fd2a6d04] Graag wat reactie's...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...