Ga naar inhoud

Probleempje met uitklap menu


Aanbevolen berichten

Hallo, http://members.lycos.nl/mikezwet/ je ziet dat als het 2e uitklappertje verschijnt dat ie alleen in het 1e frame blijft, hij zou een stukje moeten verspringen maar ik wil het 1e frame niet breeder maken iemand een oplossing dat het 2e deel van het menu in het 2e frame word weergegeven, dus verspringend zegmaar Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
hv menu kan wel met frames omgaan: pas menu_var aan: [code:1:ee1d600fcd] var FirstLineFrame='navigatie'; // Frame where first level appears var SecLineFrame='main'; // Frame where sub levels appear var DocTargetFrame='main'; // Frame where target documents appear [/code:1:ee1d600fcd] in elke child pagina: [code:1:ee1d600fcd] <body onload="javascript:{if(parent.frames[0]&&parent.frames['NAVIGATIE'].Go)parent.frames['NAVIGATIE'].Go()}"> [/code:1:ee1d600fcd] t.
Link naar reactie
Aha bedankt, hij doet het, Nog iets, hoe maak ik een submenu in een submenu, voorbeeld: Bands > Bad Religion > Biografie Zo had ik het gedacht maar dan werkt hij niet: Menu4=new Array("Punk Bands","blank.htm","",4); Menu4_1=new Array("Offspring","offspring.html","",0,20,180); Menu4_2=new Array("Bad Religion","badreligion.html","",1); Menu4_2_1=new Array("Biografie","badreligionbio.html","",0); Menu4_3=new Array("Social Distortion","socialdistortion.html","",0); Menu4_4=new Array("Afi","afi.html","",0); Hoe moet ik het dan fixen? Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...