Ga naar inhoud

[ASP] Auto e-mail resultaat


Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende SQL om 2 tabellen tegen elkaar te kunnen matchen. Bijvoorbeeld: Test.Model Test.Type BMW 316 Mercedes SLK Opel Tigra Opel Calibra BMW 520 Login.Model BMW email@email.com Opel jansen@jansen.com SQL: [code:1:5c6852ecab] -------------------------------------------------------------------------------- SELECT Test.Model, Test.Type, Login.Models, Login.Types, Login.Minlength, Login.Maxlength, Test.Loa, Test.Asking_price, Login.Minprice, Login.Maxprice, Test.Hull_Material, Login.Material, Login.Email FROM Test, Login WHERE Test.Model LIKE Login.Models AND Test.Type = Login.Types AND Test.Loa BETWEEN Login.Minlength AND Login.Maxlength AND Test.Asking_price BETWEEN Login.Minprice AND Login.Maxprice AND Test.Hull_Material = Login.Material ORDER BY Test.Model -------------------------------------------------------------------------------- [/code:1:5c6852ecab] Vervolgens moeten de resultaten (als die er zijn) gemaild worden naar de juiste persoon. Dit werkt door middel van: [code:1:5c6852ecab] -------------------------------------------------------------------------------- <% While ((Repeat1__numRows <> 0) AND (NOT rsSearch.EOF)) %> <tr> <td><%=(rsSearch.Fields.Item("Model").Value)%></td> <td><%=(rsSearch.Fields.Item("Type").Value)%></td> <td><%=(rsSearch.Fields.Item("Asking_price").Value)%></td> </tr> <% Set mail = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail") mail.From = "info@mijnsite.nl" mail.To = rsSearch("Email") mail.BodyFormat = 0 mail.MailFormat = 0 mail.Subject = "subject" mail.Body = rsSearch("Model") & rsSearch("Type")& rsSearch("Asking_price") mail.Send Set mail = Nothing %> <% Repeat1__index=Repeat1__index+1 Repeat1__numRows=Repeat1__numRows-1 rsSearch.MoveNext() Wend %> -------------------------------------------------------------------------------- [/code:1:5c6852ecab] Echter ik krijg nu net zoveel mailtjes als dat er "hits" zijn. Ieder resultaat wordt nu apart in een mailtje gezet en gemaild. Ik wil ecter dat alle resultaten in 1 mailtje wordt gezet en naar de juiste persoon wordt gestuurd. Hoe kan ik dit nu bereiken. De Loop voor het verzenden van de e-mail lijkt mij goed. Ligt het misschien aan de SQL ?
Link naar reactie
Zoiets? [code:1:40c9366d0a] <% Set mail = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail") mail.From = "info@mijnsite.nl" mail.To = rsSearch("Email") mail.BodyFormat = 0 mail.MailFormat = 0 mail.Subject = "subject" mail.Body = "" While ((Repeat1__numRows <> 0) AND (NOT rsSearch.EOF)) %> <tr> <td><%=(rsSearch.Fields.Item("Model").Value)%></td> <td><%=(rsSearch.Fields.Item("Type").Value)%></td> <td><%=(rsSearch.Fields.Item("Asking_price").Value)%></td> </tr> <% ' Je moet maar even zien of += werkt, je moet natuurlijk erbij plakken, ' en niet iedere loop de body content vervangen mail.Body += rsSearch("Model") & rsSearch("Type")& rsSearch("Asking_price") +"\n" Repeat1__index=Repeat1__index+1 Repeat1__numRows=Repeat1__numRows-1 rsSearch.MoveNext() Wend mail.Send Set mail = Nothing %> [/code:1:40c9366d0a]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...