Ga naar inhoud

E-mail formulier


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Ik heb een e-mail formulier gemaakt voor op mijn site. ( java scriptje ) maar als ik hem wil gebruiken, dan zegt hij, Dit formulier wordt per E-mail verzonden. druk je oké, dan opent hij met mijn eigen e-mail. Bij mijn andere pc opent hij wel gewoon. Het schijnt een instelling te zijn die niet goed staat, maar ik kan het even niet thuis brengen. Windows xp prof, site met Dreamweaver gemaakt. Ik hoop dat ik duidelijk ben, en dat u mijn probleem kunt oplossen. Alvast bedankt en gr Aad.
Link naar reactie
Verschil tussen je beide PC's is waarschijnlijk een servicepack van Office/Outlook 2000. Office/Outlook XP zou het wel eens standaard kunnen hebben. Dit servicepack 'veroorzaakt' die melding, welke verschijnt als een extern programma gebruik maakt van outlook. Dit is niet via een setting uit te zetten. Wel zijn er programmas in omloop die e.e.a. voor je regelen.
Link naar reactie
Als je wil dat iedereen mail naar je kan versturen via jouw site, dan zul je toch echt met server side script aan gang moeten gaan (ASP/PHP, enz.). Op dit moment kan iemand je alleen maar mail sturen als ie een mail client heeft geinstalleerd. Beetje lullig dat je de hotmailers enzo nu dus buitensluit.
Link naar reactie
Bedankt voor de snelle antwoorden. Fianacial. Mijn tweede pc draaid onder 98 SE. en daar doet hij het wel. Inzane. Ik heb hem nog niet geupload, dus iedereen kan mij nog via mijn gewone mail adres bereiken. En ik wil pas een mailformulier al hij voor iedereen toegangkelijk is. Ik draai ook mijn eigen Webserver ( Xerver ) onder ?Windows XP. Mochten er nog tips zijn, ik hoor ze graag :P Gr Aad.
Link naar reactie
[quote:f9ed384843="Aad2"]Ik heb hem nog niet geupload, dus iedereen kan mij nog via mijn gewone mail adres bereiken.[/quote:f9ed384843] :-? Wat je het beste kunt doen is een echt mailformuliertje maken en niet iets met javascript in elkaar knutselen. Gebruik een server-sided scrittaal hiervoor. Door dit te gebruiken krijg jij alle emailtjes binnen op je adres, maar heeft diegene die hem stuurt geen mail-adres nodig. -termin8or @inzane hotmail werkt bij mij probleemloos onder outlook 2002 ;)
Link naar reactie
[quote:d79e3d3c38="termin8or"]@inzane hotmail werkt bij mij probleemloos onder outlook 2002 ;)[/quote:d79e3d3c38] Goh bij mij in outlook 2003 ook ;) Maar je snapt vast wel wat ik bedoelde neem ik aan :) Komt nog eens bij dat 90% van de mensen niet weet hoe je een mailaccount in moet stellen met outlook.
Link naar reactie
[quote:96bb78a2c8="BasHamar"](...)maar volgens mij werkt Hotmail goed samen met elke mailclient die IMAP ondersteunt. Sorry voor dit off-topic uitstapje(...) [/quote:96bb78a2c8] Helaas gebruikt microsoft (verrassing ??) een afwijkend protocol, een aangepaste versie van IMAP, alleen microsoft mailers kunnen dit protocol gebruiken. -Robert
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...