Ga naar inhoud

[php] Bestaat een post() commando?


Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil in een script data naar een exe posten, maar de exe kan alleen gePOSTe data uitlezen. Verder wil ik niet dat het posten via een formuliertje moet gaan (anders was het me wel gelukt :wink:), maar het moet echt iets zijn als: [code:1:ee17d1716f] <?php // D'r staat hier nog code voor post("/cgi-bin/mijnexe.exe",$var1,$var2,....."); ?>[/code:1:ee17d1716f] De gebruiker moet er dus eigelijk niets van meekrijgen Groetjes, Vic
Link naar reactie
Open een socket en doe een HTTP POST. Heb het zelf alleen ooit gedaan in ASP, maar in PHP moet het ook lukken lijkt me. Dus even uitzoeken hoe je een socket call doet in PHP en een POST request ziet er ongeveer zo uit ('t is een tijdje terug dus ik kan wat mis zitten). Vooral de contenttype twijfel ik een beetje over, maar die moet je wel ergens kunnen terugvinden via google. [color=blue:981d80c48a]POST /script.exe HTTP/1.0 Host: www.domein.nl:80 Content-Length: XXX Content-Type: application/x-www-form-urlencoded JE-POST-DATA [/color:981d80c48a] Waarbij XXX de lengte is van je geposte data (in dit voorbeeld is dat dus 12).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...