Ga naar inhoud

Geen data in tabel


Aanbevolen berichten

Ik ben sinds kort bezig met php en loop tegen het volgende probleem aan. Ik heb een simpel formuliertje gemaakt waarvan de data naar een tabel moet worden weggeschreven. Als ik de data submit lijkt alles goed te gaan maar als ik in de tabel kijk dan wordt er wel een record aangemaakt met een id maar de records bevatten geen data. Ook bij een select om de data te tonen gaat alles goed maar de velden blijven leeg omdat de data dus niet in de tabel staat. Heel vreemd maar ik kom er niet uit.
Link naar reactie
De eerste tip van Sabine (3e regel) is een gouden tip, bij problemen met samengestelde queries altijd even de uiteindelijke query bekijken door deze naar het scherm te schrijven. Dan zie je niet alleen of de syntax correct is, maar ook meteen welke waarden er weggeschreven worden. En als ik even een gokje mag wagen: je gebruikt de "oude" manier om variabelen uit een form op te vragen (bijv. $veldnaam of $HTTP_POST_VARS["veldnaam"]). [url=http://www.php.net/manual/en/language.variables.external.php]Meer info over de zogenaamde subperglobals[/url].
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...