Ga naar inhoud

[cgi] verwijderen subdirectory incl. onderliggende bestanden


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar cgi code welke het volgende doet: Het verwijderen van een subdirectory, [b:b4d4b414ae]indien deze ouder is dan 12 uur[/b:b4d4b414ae], incl. onderliggende bestanden. Indien mogelijk zonder extra module dan de standaard cgi module. bv. van diversen\plaatjes\ wil ik subdirectory plaatjes verwijderen, inclusief alle bestanden die in de subdirectory plaatsjes staan.
Link naar reactie
Ik heb in m'n archief 2 voorbeeldjes gevonden die je misschien kan combineren. vb1 (dir leeggooien): [code:1:ffae79c3f8] #!/usr/bin/perl $dir = 'bla'; # remove files opendir (DIR, $dir) or die "unable to open $dir: $!"; chdir $dir; unlink grep { -f "$_" } readdir (DIR) or die $!; closedir(DIR); chdir ".."; # remove dir rmdir $dir or die $!; [/code:1:ffae79c3f8] vb2 (datum van files opvragen): [code:1:ffae79c3f8] #!/usr/bin/perl $dir = 'bla'; chdir $dir; # remove files opendir (DIR, $dir) or die "unable to open $dir: $!"; @files = grep { -f "$_" } readdir (DIR); closedir(DIR); for $file (@files) { ($sec, $min, $hour, $mday, $mon, $year, $wday, $yday, $isdst) = localtime((stat($file))[8]); if ($year > 100) { $year += 1900; } $mon++; printf ("%s %02d-%02d-%02d %02d:%02d:%02d\n", $file, $year, $mon, $mday, $hour, $min, $sec); } [/code:1:ffae79c3f8] Overigens gaat het eerste voorbeeld ervanuit dat de directory geen subdirs meer bevat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...