Ga naar inhoud

Vind Google de topics van Invision Board?


Aanbevolen berichten

Sinds kort indexeert Google niet meer de inhoud van fora als phpBB en Invision Board. De reden hiervoor weet ik niet, evenals de methode. Maar zeker is dat ik via Google sinds kort een aantal fora niet meer kan vinden die voorheen wel te vinden waren (waaronder mijn eigen forum). Waarschijnlijk werd er te veel misbruik van gemaakt. - Bas
Link naar reactie
[quote:854a68905d="teacher"]joh... sinds wanneer is dat dan?[/quote:854a68905d]Nog geen half jaar. Maar om de zoveel tijd deed ik een aantal zoekopdrachten om te controleren wat Google vond van mijn site en waar ik in de ranglijst stond, en in ene vond hij mijn forum niet meer. Na wat tests bleek dat ook een heleboel andere fora niet meer via Google te vinden waren. Misschien zien ze het als oneerlijk gebruik van een aantal methoden, zoals het feit dat een gebruiker onder elke post een link naar zijn site kan hebben staan. Deze zou dus heel hoog komen. Of misschien gaan ze een speciale forum zoekfunctie maken, je weet het nooit... - Bas.
Link naar reactie
Tuurlijk. Het maakt Google niet uit hoe de gegevens er worden geplaatst, als ze maar in de HTML broncode staan. Als je geen anti-cache metatags gebruikt, geen robots.txt, geen JavaScript, geen Flash en geen JavaApplets dan zal Google deze op den duur vinden en indexeren. Er spelen nog meer factoren mee, maar dit is het antwoord op je vraag. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...