Ga naar inhoud

Advertentie database


Aanbevolen berichten

Hallo, Is er iemand die mij zou kunnen helpen met het volgende; Ik ben bezig een homepage te maken over van alles wat maar met honden te maken heeft. Nu is het zo dat ik graag op mijn homepage een advertentie rubriek zou willen maken waar de bezoekers gratis iets aan kunnen aanbieden of kunnen zoeken. De bedoeling is dat hier alleen maar spullen worden aangeboden die met honden te maken hebben. Ook is het zo dat men dan een aantal verplichte velden zou moeten invullen zoals E-mail, naam, waarna als men vervolgens de advertentie wil plaatsen er eerst een mailtje verzonden word naar het opgegeven e-mailadres. Zodat deze persoon het mailtje eerst weer moet bevestigen voor de advertentie daadwerkelijk wordt geplaats, dit om te voorkomen dat het E-mailadres van anderen zou worden misbruikt. Ik zou dat graag in een MySQL database doen, in combinatie met PHP, maar ik ben nu al twee maande bezig en krijg het maar niet voor elkaar. Nu is mijn vraag weet iemand een oplossing of heeft iemand een bestaande database die zoiets mogelijk zou kunnen maken. Alvast bedankt, Promo
Link naar reactie
[quote:ab8c336e74="BasHamar"]Wat heb je tot nu toe? Database dump & PHP broncode ff plaatsen, dan kunnen we je helpen... Lijkt me toch makkelijker dan ons helemaal opnieuw te laten beginnen, nog los van het feit dat script requests niet mogen. - Bas[/quote:ab8c336e74] Hallo Bas, Bedankt voor je reactie. Maar ik heb op dit moment nog niets. Het enige dat ik heb is een provider waar ik alle mogelijkheden heb, dus ook voor het gebruiken van PHP scripts en het gebruik van MySQL. Kijk ik heb wel wat geprobeert maar dat is telken weer fout gegaan, ik dacht laat ik nu eens met een schone lei beginnen en gewoon om hulp durven te vragen. Ik zou het liefs de scripts en de database zelf maken, maar dan moet er wel iemand zijn die mij begeleiding zou willen geven, zodat ik het kan leren. kijk de vraag of iemand toevallig heeft wat ik zoek, komt meer omdat ik eigenlijk al de hoop een beetje op gegeven had, omdat ik al twee maande bezig ben. Groeten, Promo.
Link naar reactie
Met alle respect: na twee maanden moet je op z'n minst [b:e5d2b27844]iets[/b:e5d2b27844] hebben. En dat het mislukt is geeft niets, daar is dit forum voor. Maar ik vrees dat je het toch echt kan vergeten dat iemand het van de grond af aan voor je gaat bouwen. Niet lullig bedoeld, maar je zult het toch echt zelf moeten doen. En als je tegen concrete problemen oploopt zijn wij er om je te helpen. - Bas
Link naar reactie
[quote:c0c4e7927a="BasHamar"]Met alle respect: na twee maanden moet je op z'n minst [b:c0c4e7927a]iets[/b:c0c4e7927a] hebben. En dat het mislukt is geeft niets, daar is dit forum voor. Maar ik vrees dat je het toch echt kan vergeten dat iemand het van de grond af aan voor je gaat bouwen. Niet lullig bedoeld, maar je zult het toch echt zelf moeten doen. En als je tegen concrete problemen oploopt zijn wij er om je te helpen. - Bas[/quote:c0c4e7927a] Hoi Bas, Bedankt voor je reactie. Maar het is echt zo, dat wat ik in elkaar geflanst had werkte echt niet, dus heb ik het weer verwijderd van mijn pc. het enige dat ik nu nog heb zijn gewone web pagina's gemaakt met verschillende programma's zoals Frontpage en web-pro. Dus helaas, het is niet anders. Misschien dat je mij kunt vertellen hoe ik het beste kan beginnen om dit te realiseren, want ik denk dat het daar in het begin al fout is gegeaan. Want voor een leek is een beetje goede hulp wel nodig. Groetjes, Promo.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...