Ga naar inhoud

ASP & beveiligde acces db


Aanbevolen berichten

Beste allemaal, Ik had een werkende databseverbinding, maar die wilde ik beveiligen en toen ging het fout. Ik kreeg de volgende foutmelding: Microsoft JET Database Engine error '80004005' Could not find installable ISAM. /jwvalk/maillist/maillist.asp, line 31 De code is: <% dim Db_conn dim Db_connstr dim db_pad dim rs_maillist dim sql_maillist Set Db_conn = Server.CreateObject("Adodb.Connection") Set rs_maillist = Server.CreateObject("Adodb.Recordset") db_pad = Server.MapPath("\jwvalk\db\maillist.mdb") db_connstr = "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" & db_pad & ";" db_connstr = db_connstr & "PWD=password" sql_maillist = "select * from maillist" db_conn.Open db_connstr <<==== line 31 Rs_MailList.Open Sql_MailList, Db_Conn If Rs_MailList.EOF then Response.Write("Helaas zijn er geen gegevens gevonden.") Else response.Write("<table width=400 border=2>") Do Until rs_Maillist.EOF %> <table border="1" cellpadding="2" cellspacing="3" style="font-family:Arial; font-size:10 pt" width="357"> <tr> <td width="67" valign="top"><b><font color="#000000"><%=RS_maillist("mailNaam")%></font></b></td> <td width="267"><font color="#000000"><%=RS_maillist("mailAdres")%></font></td> </table> <% Rs_MailList.MoveNext Loop End If Rs_MailList.Close Db_conn.Close Set Rs_MailList = Nothing Set Db_conn = Nothing %> Misschien weet iemand wat ik fout doe?
Link naar reactie
[url=http://www.ultimateapps.com/support/kbarticle.asp?ID=2]Dat dacht jij![/url]<--link [quote:99ed8b9d68]Standard Security: "Driver={Microsoft Access Driver(*.mdb)};Dbq=\somepath\mydb.mdb;[b:99ed8b9d68]Uid=Admin;Pwd=asdasd[/b:99ed8b9d68];" [/quote:99ed8b9d68] Hoe weet de database nou bij wie dat password hoort? zoek voor asp dingen eens op [url]http://www.aspin.com[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...