Ga naar inhoud

PHPBB en de email functie


Aanbevolen berichten

Sinds een aantal dagen heb ik op mijn eigen server (thuis) een nieuw forum. namelijk PHPBB2, aangezien ik deze het mooist vind. Maar ik heb er een probleem mee. Ik wil graag in het forum de PM (private message) functie gebruiken en de e-mail functie. Maar nu het volgende: Als men een PM invult en op OK drukt om te versturen krijgt men een foutmelding te voorduren, maar het bericht word wel degelijk verstuurt. Dit geld helaas weer niet voor de email functie want daar krijg ik een foutmelding en word het bericht niet verstuurt. Dus deze heb ik maar uitgezet zodat er nu het standaard mail programma word geopent. Maar weet iemand hoe ik het vervelende fout melding bericht weg kan krijgen en dat phpbb gewoon bericht dat het verstuurt is. De foutmelding is meestal: [color=red:922b05ccae]Failed sending email :: DEBUG MODE Line : 225 File : c:\appserv\www\phpbb2\includes\emailer.php [/color:922b05ccae] In de configuratie staat ook iets van een SMTP server, maar zodra ik deze aanzet en me gegevens invul, krijg ik weer een andere foutmelding. Voor de rest doet het forum het perfect, dus PHP en Mysql werken naar behoren, lijkt mij. Ik heb deze vraag al in een aantal andere fora gepost maar niemand schijnt de oplossing te weten. Ik hoop dit forum wel. Bedankt alvast.
Link naar reactie
[quote:29748e5940="B00TjE"]sommigen foutmeldingen kun je wegkrijgen door een @ voor de functie te zetten die de foutmelding veroorzaakt bij unlink @unlink dat werkte bij mij wel misschien dat dit je probleem oplost[/quote:29748e5940] Waar moet ik dat @'tje dan zetten als dit de betreffende regel 225 is: [color=red:29748e5940]message_die(GENERAL_ERROR, 'Failed sending email :: ' . $result, '', __LINE__, __FILE__);[/color:29748e5940]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...