Ga naar inhoud

javascript pop-upje op bepaalde tijd


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor een vriend van mij heb ik een site gebouwd. Hij is DJ en op iedere vrijdagavond zend hij een mix uit. Bezoekers van de site krijgen dan een popupje als ze de site openen met info over hoe ze kunnen gaan luisteren. Dit popupje verschijnt tussen 21.00 en 22.30 (nederlandse tijd) Ik ben er alleen nu achter gekomen dat "buitenlanders" (uiteraard, ik had er alleen nog niet aan gedacht) die popup niet krijgen te zien omdat ze natuurlijk een andere systeemtijd hebben... De code die ik nu gebruik voor de popup (die dus niet verschijnt) is deze: [code:1:a51347bea9] dag = new Date dag2=dag.getDay() if (dag2=="5") {tijd1=dag.getHours() tijd2=dag.getMinutes() if ((tijd1+":"+tijd2)>="20:58" && (tijd1+":"+tijd2)<"22:30") {window.open("listen.html","listen","toolbar=0,location=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizable=1,width=300,height=260")} else {} } else {} [/code:1:a51347bea9] Deze werkt nu dus niet bij mensen buiten de GMT+1 zone... Mijn vraag is nu of iemand mij kan vertellen hoe ik dit scriptje met tijdzones kan laten werken. Alvast bedankt! gr, Jeroen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...