Ga naar inhoud

Perl-interpreter gezocht voor webserver


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje geleden een boek over Webdesign geleend uit de bibliotheek, waarin een beginnetje werd gemaakt aan CGI, gebruikmakend van Perl. En Tja, daar werd gesproken over een Perl-interpreter; die vereist is om de code te gebruiken. De locatie daarvan zou ik moeten navragen bij de provider (TMF-WEB in mijn geval). En die zeiden: "Ja maar die mag u natuurlijk helemaal niet gebruiken, want daarom is het ook een gratis [u:0bdb83907c]homepage[/u:0bdb83907c]!" :-? :cry: Op perl.com kon ik niks vinden, want die site is zo overzichtelijk als een varkensstal. Dus kan iemand misschien een adres doorgeven naar een downloadlocatie, of zijn perl-interpeter beschikbaar stellen? Want ik heb namelijk niet veel bezoekers (ik werk aan meer) en dan zeker niet veel die iets niet zullen kunnen vinden en daarvoor een zoekmachine nodig hebben. Dus, tja... Alvast bedankt. :roll: :wink: :) :D
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Sorry, ik was eerst al vergeten dat ik dit topic had doordat ik tijdelijk geen internet had, en heb een paar weken geleden een reactie geplaatst zonder resultaat. Tenminste, dat dacht ik... Ik had per ongeluk op de Nieuw Onderwerp-knop geklikt! En zodoende allemaal reacties van mensen die er niks van begrepen. Mijn vraag is, heeft een van jullie ook nog iets voor remote? Groetjes, Snesoog Tnier Trannel <---------------- This way! ____ :wink: ____
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hallo, mmmmm...! J'hebt volkomen gelijk ja. Ik wil een CGI-script maken als zoekmachin(tje) voor verdwaalde bezoekers op mijn site die uit mijn aankomende sitemap ook al niet wijs worden. Daarvoor heb ik een interpreter nodig, die mijn provider, TMFWeb, niet beschikbaar stelt voor mij. Dus, de vraag is, hoe kom ik aan een interpreter die ik op afstand op een server kan installeren die niet groter is dan 512 KB? Op de Perl-site hebben ze volgens mij een hele goede sitemap nodig, want die is hardstikke onoverzichtelijk. :wink:
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Hallo, nou teacher, dat freefind werkt, maar een zoekmachine was slechts een idee van wat voor dingen ik wil doen. Ik wil namelijk ook een klein databankje aanleggen met gegevens uit enquêtes en ook heb ik af en toe zo'n poll: "Wat is jouw mening over de oorlog in Irak?". het zou mij veel werk schelen als de gegevens van die enquêtes automatisch werden verwerkt, dan zou ik eens in de zoveel tijd even in die database kunnen kijken en mijn site aanpassen. In principe geen slecht idee, zou je zeggen. Ik krijg niet zo veel formulieren hoor, maar mijn bezoek is groeiende, en ik ga ze zoveel mogelijk vragen wat ze van mijn site vinden. En ik weet nog steeds niet echt de zoekterm waarmee ik moet zoeken op een webserver die zijn perl-interpreter beschikbaar stelt. Bedankt alvast. Dag!!!! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...