Ga naar inhoud

Onderhoud site voor leken


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben een site aan het maken en de bedoeling is dat deze site up to date gehouden wordt door mensen die eigenlijk geen verstand hebben van html / php. Ik heb dus een weblogin gemaakt waarmee ze via het internet de pagina's kunnen wijzigen. Op de site staat onder andere een wekelijkse nieuwsbrief. Deze wordt gemaakt in Word. Is het mogelijk om een Word-document met opmaak en al in html op de site te krijgen. Dus zoiets als bij hotmail. Daar kan je je tekst uit Word plakken en de opmaak blijft dan behouden. ( het is dus mogelijk :P ) Maar hoe doe ik dat ?? Tips hierover zijn van harte welkom Alvast bedankt Rob
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Hallo, Voor de geinteresseerden: Ik heb een oplossing gevonden voor het probleem: de zogenaamde htmlarea. Deze doet precies wat ik wil. Hij werkt volgens mij alleen onder ie 5.5 + maar ik denk dat daarnog wel iets aan te veranderen is. Je vindt hem op : [url=http://www.interactivetools.com/products/htmlarea/download.cgi]deze site[/url] De hele opmaak wordt wordt vervolgens in html naar het verwerkingscript gestuurd. Echt een mooi script Groet Rob
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...