Ga naar inhoud

[php] cursus + Kalender


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok, ik weet dat ik hier nu iets tegen de regels doe, maar ik heb echt dringend hulp nodig. Eerst en vooral zoek ik een goede, simpele NEDERLANDSE cursus over php, waar alles mooi en goed uitgelegd is, vooral dan het gebruik van mysql (en opvragen van info uit access databases) Ik moet namelijk een evenementen-kalender maken met admin-sectie en al. Mijn dead-line is tegen 2 weken en ik ben nog volledig nieuw in php! Gelieve mij te helpen en srr met deze post tegen de regels in, maar ik heb echt dringend hulp nodig! Bedankt op voorhand Greets and keep it sexy :oops:
Link naar reactie
Een mooi startpunt voor PHP avonturen (of was het avond-uren?) is http://php.pagina.nl en verder kan ik je aanraden om een boek te kopen. Loop eens een boekwinkel in, blader wat boeken door en koop degene die je het meest aanspreekt. Maar misschien nog belangrijker: wie heeft je deze deadline opgelegd? Ga eens met die persoon praten.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Je bent niet de enige die graag PHP wil leren. Op dit moment ben ik een boek aan het doorworstelen van Academic Service. Het heet Basiscursu PHP 4.2. Vanmiddag gekocht en ik vlieg er door heen. PHP ligt me denk ik wel. Boek is helder geschreven. Het vereist voorkennis van HTML. Zeer leerzaam. Mijn doel is om m'n CD-verzameling die nu in excel staat online te zetten en dat je dan daarin kan zoeken.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...