Ga naar inhoud

Inloggen op phpBB, return naar verkeerde pagina


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=black:c2f838a3ea]Ik heb op lycos (tripod) heb ik, net als dat ze hier hebben, een phpBB forum neer gezet. Klik [url=http://members.lycos.nl/timoscomputer/phpBB/]hier[/url] om naar het forum te gaan. Werkt allemaal goed (behalfe dat het niet zo snel is) alleen als je dan inlogt. Dat ie dat ook wel maar dan gaat hij niet (ingelogt en wel, zoals het hoort) terug naar de phpBB index (members.lycos.nl/timoscomputer), maar naar de members.lycos.nl pagina. Hoe en waar kan ik dat aanpassen??? Timo [/color:c2f838a3ea]
Link naar reactie
[color=black:f6067edcdb]Okay, het zit dus in het bestan functions.php. Ik heb dus geprobeerd het deel van het document te vervangen door, wat men zegt, bugvrije. Alleen als ik dan naar de pagina ga komen er eerst allemaal foutmeldingen boven aan de pagina. Als iemand het is gelukt om het bestand goed aan te passen dat ie goed werkt, zou die hem dan willen mailen of voeg me toe aan MSN (tijdelijk daar niet op online) timo@microshit.nl want ik kom er niet meer uit:cry: :cry: :cry: Timo [/color:f6067edcdb]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...