Ga naar inhoud

phpNuke: refresh scherm automatisch


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zoek een stukje code om een php pagina die een socket heeft geopend te refreshen (automatsich) liefst met een in te stellen refresh rate. Nog een vraagje over php nuke: alle zelf gemaakt modules kan ik niet aanroepen. De index.php file schijnt niet gevonden te worden (heb gedebuged middels variabelen scherm prints). En dit terwijl de bestanden wel degelijk aanwezig zijn. Heeft iemand een voorbeeld omdat ik denk dat ik een sturcturele fout maak. (overigens treed dit probleem alleen op bij mijn echte website en niet bij mijn local site)! Wat help zou welkom zijn.
Link naar reactie
[quote:d48b4031d2="janjansen"]Ik zoek een stukje code... [/quote:d48b4031d2][url=http://www.google.com/]Zoeken?[/url] Maar goed, een pagina refreshen met PHP kan niet, daar zul je JavaScript of gewoon metatags voor moeten gebruiken. Daarvoor is de gegeven link handing.[quote:d48b4031d2="janjansen"] Nog een vraagje over php nuke: [...][/quote:d48b4031d2]Is het niet logischer om dergelijke vragen in de support forums van PHPnuke zelf te vragen? - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...