Ga naar inhoud

[ASP][JavaScript] - kwis vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Op de volgende pagina heb ik een "Wie Wordt Miljonair"-kwis gebouwd. [url]www.jachtluipaard.nl[/url] Om het nog wat aantrekkelijk te maken heb ik een stopwatch gebouwd die de tijd bijhoud, hoelang men erover doet om de vragen te beantwoorden. Deze oplossing is gemaakt in ASP met een SESSION("stopwatch") die een starttijd en eindtijd heeft. Deze werkt prima, echter men is heel afhankelijk van de internetverbinding voor het inladen van de pagina's. Nu wil ik eigenlijk per vraag een substopwatch maken die per vraag de tijd berekend vanaf het moment dat de pagina is ingeladen tot het antwoord is gegeven. Deze sub's tel ik dan op om een totaaltijd te krijgen. a) kan dit? b) is het logisch wat ik doe? c) Wat is de Javascript oplossing voor?
Link naar reactie
een andere optie is om de javascript functie 'setTimeout ' te gebruiken.. [code:1:cff553a1fd] function SendForm(){ // submit form javascript } function Go(){ setTimout('SendForm',60000); // 60000 is de tijd die gewacht moet worden alvorens 'SendForm' // uit te voeren (tijd in milliseconden) } [/code:1:cff553a1fd] en dan in de body tag: [code:1:cff553a1fd]onload="Go();".[/code:1:cff553a1fd] Dan begint de teller pas te lopen als de body volledig is geladen. Succes ermee, Ilja EDIT:// Niet helemaal goed gelezen wat de vraag was.... :oops: :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...