Ga naar inhoud

[Zoekmachine] - Google inbouwen in eigen site


anoniem

Aanbevolen berichten

Op de homepage van mijn site maak ik gebruik van de zoekmogelijkheid die Google biedt. [url]www.jachtluipaard.nl[/url] Nu is deze site al jaren geregistreerd bij Google en doet het prima in de statistieken. Maar de zoekmachine vindt alleen woorden die in de main-page staan, terwijl de site 100+ pagina's bevat, die ook geindexeeerd dienen te worden. Heeft hier iemand ervaring mee, hoe ik dit kan optimaliseren?
Link naar reactie
Dat kan, maar dat zou ook betekenen dat je child pagina's los gevonden kunnen worden via alle zoekmachines en moet je weer een truukje uit gaan halen om je frameset weer op te gaan bouwen om de gevonden pagina. Kijk eens op www.metatags.nl Maar er zitten dus haken en ogen aan. Wat ik zou doen als ik jou was: Gebruik een eigen zoekscript op je site en niet een "externe" zoekmachine; er is op hotscripts echt wel iets te vinden. grtzz t. ps, verder is het zoekvenster van google een beetje te groot voor het frame waar het in staat.... wellicht dat je daar even naar kan kijken?
Link naar reactie
Voor het direct benaderen van inside frames heb ik een prachtige ASP-oplossing. Je geeft de bezoeker via de index.asp een Session mee. Als je de site via een inside frame benadert mis je die Session. Dan stuurt ie je terug naar de index.asp met een querystring met de naam van de inside frame. Deze wordt ingevuld in de frameset. éh voila.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...