Ga naar inhoud

Dreamweaver.


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen. Ik ben bezig met een site te bouwen met Dreamweaver BV.mijn Windows xp tips openen in een apart venster. Maar somige tips zijn te groot voor dit venster. Kan iemand mij vertellen hoe ik er een scrolbar inzet? Al vast bedankt gr Aad. <SCRIPT language="JavaScript"> <!-- //Hide the script from browsers with JS disabled. function openWindow(url, name, width, height) { mywin = window.open(url, name, 'width=' + width + ',height=' + height + ',toolbar=0,location=0,directories=0,status=0,menubar=0,scrollbars=0,resizab le=0') } // --> <!-- Please note that the variables set to 1 (toolbar=1,location=1,directories=1,status=1,menubar=1,scrollbars=1,resizabl e=1) can be changed to 0 in order to remove say, the toolbar, or the scrollbars. The name variable isn't really useful unless you've more complex JavaScripts on your page, that need to take windows into consideration. I'll just let it stay anyway. --> </script> <A HREF="test.html" onclick="window.open('tips 98/tip35.htm', 'test','width=650,height=600, scrolling=no,status=no'); return false;"><font color="#990033"><strong>Test opstart diskette </strong></font></A>
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...