Ga naar inhoud

hoe Excel bestand openen in site zonder open/opslaan vraag


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik probeer een Excel bestand via mijn site openen. Op zich is het geen probleem, maar ik zou willen dat de standaard vraag openen of opslaan of annuleren [u:f844d274a3]niet[/u:f844d274a3] verschijnt, maar gewoon meteen opent. Het liefst in een venster waar geen knoppen van de verkenner o.i.d. zichtbaar zijn. Nauurlijk mogen de schuifbalken wel aanwezig zijn. Het is wel de bedoeling in dat bestand te kunnen werken. Hoe krijg ik dit voor elkaar ? Ik ben een beginneling dus geen onnodig moeilijke termen gebruiken alsutblieft. (behalve commando's e.d.) :wink:
Link naar reactie
[quote:8f1303b04b="Marty Le Roy"]Hallo, Ik probeer een Excel bestand via mijn site openen. Op zich is het geen probleem, maar ik zou willen dat de standaard vraag openen of opslaan of annuleren [u:8f1303b04b]niet[/u:8f1303b04b] verschijnt, maar gewoon meteen opent. Het liefst in een venster waar geen knoppen van de verkenner o.i.d. zichtbaar zijn. Nauurlijk mogen de schuifbalken wel aanwezig zijn. Het is wel de bedoeling in dat bestand te kunnen werken. Hoe krijg ik dit voor elkaar ? Ik ben een beginneling dus geen onnodig moeilijke termen gebruiken alsutblieft. (behalve commando's e.d.) :wink:[/quote:8f1303b04b] Tja, onnodig moeilijke termen. Het is maar wat je moeilijk vindt natuurlijk en bovendien kan je wat bijlezen over eventuele 'moeilijke' termen, ben je meteen geen beginneling meer. Om terug te komen op je vraag: ik denk dat je [url=http://ppewww.ph.gla.ac.uk/~flavell/www/content-type.html]hier[/url] wel wat meer info moet kunnen halen. Ik heb het verhaal niet doorgelezen, maar als het niet klopt heb je ongetwijfeld een heleboel termen bijgeleerd waar je op verder kan zoeken ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...