Ga naar inhoud

drop-down met vrije ingave


anoniem

Aanbevolen berichten

Dacht ik niet, CSS wordt default geladen. Mijn editor moet op uitvoeringsnivo de size wijzigen. Onderstaand werkt al voor 99% [code:1:6cd2f36c42]Tekengrootte:&<SELECT name='QBCNTRL4' onFocus='this.value=0' onchange='insertSize(+this.value)' style='height:12; width:40; font-size:10px'>\ <OPTION value=0>\ <OPTION value=10>10\ <OPTION value=11>11\ <OPTION value=12>12\ <OPTION value=13>13\ <OPTION value=14>14\ <OPTION value=15>15\ <OPTION value=16>16\ <OPTION value=18>18\ <OPTION value=20>20\ <OPTION value=22>22\ <OPTION value=24>24\ <OPTION value=26>26\ <OPTION value=28>28\ <OPTION value=30>30\ </OPTION>\ </SELECT>&px&\ function insertSize(formaat) { if (formaat != 0) { var objF=document.frames[fID]; if(!objF){alert('Please click to select the editor');return} var sel=objF.document.selection; range=sel.createRange(); if (sel.type!="Control") { var bewaar=range.text; range.pasteHTML("<FONT STYLE='FONT-SIZE:"+formaat+"pt'>"+bewaar+"</FONT"); } } } [/code:1:6cd2f36c42] Mijn vraag is kan ik op de plaats van de select ook iets krijgen wat werkt als een text-veld. Ik gaf reeds als voorbeeld Word . In mijn voorbeeld zijn alleen de opgegeven formaten beschikbaar. Wil ik echter 19px hebben, kan kan dat niet, dit in tegenstelling tot bv Word. Ik hoop dat bovenstaande eea duidelijk maakt.
Link naar reactie
HTML heeft hiervoor geen standaard oplossing. Vandaar ook dat je vaak in formulieren een optie "anders, nl." in selectboxes ziet met daarachter een text-input. Er zijn als ik me niet vergis wel dhtml selectboxes te vinden die deze functionaliteit hebben (zoek maar eens wat rond op internet op dhtml sites). Maar of deze een beetje foutloos werken durf ik niet te zeggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...