Ga naar inhoud

php counter


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb dus een hele simpele php counter op mijn site die aantal bezoekers in een textbestandje bewaart nou kom ik mn site checken en wat zie ik? iemand heeft aantal bezoekers terug gezet met 20 duizend ofzo kan dat zomaar? ik heb bij chmod alle 9 opties aagevinkt, heeft het er iets mee te maken? <offtopic> nu ik toch een vraag stel, dan maar deze ook hoe vraag ik een patent aan en KOST het ook iets? ik bedoel een patent/octrooi op een ding wat je in de keuken gebruikt dat echt handig is :) </offtopic> thanks dudes en dudettes
Link naar reactie
[quote:747d9dfe9f="computernerd"]ik heb dus een hele simpele php counter op mijn site die aantal bezoekers in een textbestandje bewaart nou kom ik mn site checken en wat zie ik? iemand heeft aantal bezoekers terug gezet met 20 duizend ofzo kan dat zomaar? [/quote:747d9dfe9f] Mogelijke opties: [list=1:747d9dfe9f] [*:747d9dfe9f]je teller kan aangeroepen worden met een querystring waarmee de teller aangepast kan worden [*:747d9dfe9f]de teller heeft een admin schil en iemand heeft deze kunnen gebruiken [*:747d9dfe9f]de teller file is overschreven door iemand [*:747d9dfe9f]er zit een bug in de teller [*:747d9dfe9f]je server is brak en heeft per ongeluk je file vernietigd waardoor deze opnieuw is aangemaakt [*:747d9dfe9f]je vergist je [*:747d9dfe9f]uhhh, enzovoorts enzo [/list:o:747d9dfe9f] Met andere woorden: een beetje moeilijk gokken of het mogelijk is dat je teller lager staat dan verwacht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...