Ga naar inhoud

De plaats waar de pop-up 'gaat' verschijnen, hoe te bepalen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Tijdens het laden van een webpagina, zorgt IE ervoor dat er automatisch een new window wordt geopend. Dit gebeurd dmv van onderstaand; function openpopup(){ var popurl="index2.html" winpops=window.open(popurl,"name","width=640,height=480","yes") } Als IE dit doet, hoe is dan de plaats te bepalen waar deze pop-up op je scherm terecht komt? Wat er nu gebeurd is dat op sommige pc's de popup in het midden komt en bij andere rechtsboven, noem maar op. Moet waarschijnlijk iets toevoeg waar de plaats wordt gespecificeerd, maar heb geen idee wat precies!
Link naar reactie
[quote:812b035d68="SabineBos"][url=http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=popup+screen+javascript+%2B+offset]hierrrrrrr[/url][/quote:812b035d68] Het eerste wat ik zie staan... :lol: [color=red:812b035d68] Popup Killer www.stopzilla.com STOPzilla destroys popups before they open. Download free trial. [/color:812b035d68]
Link naar reactie
[quote:3c525f5910="h4xX0r"][quote:3c525f5910="SabineBos"][url=http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=popup+screen+javascript+%2B+offset]hierrrrrrr[/url][/quote:3c525f5910] Het eerste wat ik zie staan... :lol: [color=red:3c525f5910] Popup Killer www.stopzilla.com STOPzilla destroys popups before they open. Download free trial. [/color:3c525f5910][/quote:3c525f5910] Zag ik ook, ironisch he? :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...