Ga naar inhoud

forum bij lycos ontzettend traag


anoniem

Aanbevolen berichten

hoi, ik heb pas n eigen forum gemaakt, bij lycos gehost. Maar het is nu al een paar dagen zo dat dat, meestal 'savonds, ONTZETTEND traag is (een pagina duurt gewoon een aantal minuten, als ie m al opent), hebben andere mensen die bij lyvos n forum hebben gehost hier toevallig ook last van de laatste dagen of heb ik iets niet goed gedaan misschien? bvd, Marco o ja, dit is het adres, http://members.lycos.nl/mgdam/phpBB2/index.php (stelt nog nix voor hoor, moet al die kleurtjes ook nog veranderen enzo :lol: ) edit: voor de mensen die rond de tijd van edit kijken, dit bedoel ik dus (traaaag)
Link naar reactie
Dit soort gratis hosting blinkt nooit uit in snelheid, zeker niet onder zware load ('s avonds) en al zeker niet als je een redelijk "zware" applicatie zoals een forum draait (lees: een applicatie waarbij veel queries per pagina op de database wordt afgevuurd). Wil je snelheid? Dan zal je betaalde hosting moeten zoeken. Wat overigens tegenwoordig niet meer zo veel hoeft te kosten.
Link naar reactie
ik heb bv kabel via @home, daar heb ik uiteraard webspace, maar die ondersteunen geen php....ik heb me laten vertellen sat lycos zon btje de beste was.....zijn er betere dan? en is het mogelijk mn hele forum dan snel over te zetten naar een andere locatie zodat alle info blijft behouden....... edit1: ik heb de afgelopen 6 maanden op n forum gezeten dat werd gehost bij geocities....dat werkte altijd, is dat wat dan? edit2: ik d8 dat het geocities was, maar deze bedoelde ik, die werkt perfect en voor zover ik weet kost da nix, hoe kan dat dan...: http://dutchdestroyers.fol.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.pl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...