Ga naar inhoud

Image popup-resizer


anoniem

Aanbevolen berichten

Hai, Ik zou bij God niet weten in welke rubriek dit hoort, maar ik waag het erop. Ik had dit eerst geplaatst in Overige software. Spiderned verwees em hiernaartoe. Dus die andere topic kan gesloten worden. Wilde weten of er een programma is die van image thumbnails een pop-up origineel kan maken waarvan het venster rondom het image geplaatst wordt en niet in het gemaximaliseerde formaat. Dit moet onder HTML worden uitgevoerd. Ik kan wel de broncodes gaan zitten rippen van websites die die pop-up vensters gebruiken waar de originele image mooi verschijnt, maar als ik die aanpas, kom ik er zelf niet uit met wat ik fout doe. Deze vorm van HTML code gaat mij nog iets te ver. De zoekmachine leverde niks op, of ik zoek met de verkeerde woorden? Hopelijk weet iemand wat ik bedoel. Kan iemand me helpen?
Link naar reactie
[quote:89d86f92b4="SeNTiNeL0"]Ik kan wel de broncodes gaan zitten rippen van websites die die pop-up vensters gebruiken waar de originele image mooi verschijnt, maar als ik die aanpas, kom ik er zelf niet uit met wat ik fout doe. Deze vorm van HTML code gaat mij nog iets te ver. [/quote:89d86f92b4]Maar dit is wel de manier om het te leren. Dit maak je in javascript... weer het verkeerde forum :wink: Kijk anders [url=www.hotscripts.com]hier[/url] is of [url=http://javascript.internet.com/page-details/auto-resizable-pop-up.html]hier[/url] voor het complete script opgezocht op een andere site.
Link naar reactie
[quote:0c7472baa0="termin8or"][quote:0c7472baa0="SeNTiNeL0"]Ik kan wel de broncodes gaan zitten rippen van websites die die pop-up vensters gebruiken waar de originele image mooi verschijnt, maar als ik die aanpas, kom ik er zelf niet uit met wat ik fout doe. Deze vorm van HTML code gaat mij nog iets te ver. [/quote:0c7472baa0]Maar dit is wel de manier om het te leren. Dit maak je in javascript... weer het verkeerde forum :wink: Kijk anders [url=www.hotscripts.com]hier[/url] is of [url=http://javascript.internet.com/page-details/auto-resizable-pop-up.html]hier[/url] voor het complete script opgezocht op een andere site.[/quote:0c7472baa0] Aah, dat komt meer in de buurt. Zo is het wel duidelijk welke javascript stukje ik nodig heb. Bedankt. Als ik er weer niet uitkom, post ik weer een berichtje en hopelijk met de code. En ja, uiteraard is dit om te leren, maar verkeerde forum? ohja, moet dan weer naar Programmeren.. Teacher... wil je svp dit even verplaatsen voor me? Je bent lief............
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...