Ga naar inhoud

ik heb een html formulier en wil het verzenden naar...


anoniem

Aanbevolen berichten

beste mensen ik heb een html formuliertje die wordt nu verzonden met mailto:email@email.nl, maar ik wil het nu zonder tussenkomst van outlook express doen. hoe kan ik dat het beste oplossen. Ik denk zelf asp met een access database, wat vinden jullie hiervan of moet ik een mysql met php. bij deze oplossing zou ik graag ook een titel van een goed boek of goede website krijgen (in het nederlands). bij voorbaat dank remon
Link naar reactie
[quote:96358d5788="remon_loos"] ik heb een html formuliertje die wordt nu verzonden met mailto:email@email.nl, maar ik wil het nu zonder tussenkomst van outlook express doen. hoe kan ik dat het beste oplossen. Ik denk zelf asp met een access database, wat vinden jullie hiervan of moet ik een mysql met php.[/quote:96358d5788]Maakt in dit geval niet zoveel uit denk ik. Bied je provider zowel php als asp aan? Wellicht hebben ze al een standaard E-mail form klaarliggen... Wat is je provider? Waarom zou je een access database willen gebruiken? [quote:96358d5788="remon_loos"] bij deze oplossing zou ik graag ook een titel van een goed boek of goede website krijgen (in het nederlands).[/quote:96358d5788]
Link naar reactie
[quote:125b0b19d2="gerben"]Als je goed thuis bent in asp, zou ik het gewoon in asp doen. Op voorwaarde dat je provider dat ondersteunt natuurlijk. Op sites als hotscripts.com kun je genoeg sites over scripting vinden. NL wordt wellicht wat lastiger. Op mijn site staan ook nog wel diverse links naar scripting sites, ook wel asp.[/quote:125b0b19d2] het zelfde geld voor php maar aangezien de topic starter niet begin over asp of php gaan we er maar vanuit dat hij er geen verstand van heeft of er gebruik van kan maken je zou kunnen zoeken naar een dienst die een form verwerker aanbied (dus het asp of php gedeelte van je overneemt) probleem is dat je dan aan reclame vast zit . Wat je ook kan dan is een hosting provider zoeken met php asp ondersteuning (php zijn er meer van maar voor aps heb je brinkster) en dan op www.hotscripts.com een mailform script zoeken en dan uitvogelen hoe die werkt
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...