Ga naar inhoud

Inhoud map op server weergeven


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb de volgende code gevonden: [code:1:55c5ab3cfa]<% Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath("/upload")) For each filefound in MyFiles.files %> <% =filefound.Name %> <br> <% Next %>[/code:1:55c5ab3cfa] Hij werkt goed. Alleen is het alleen maar een lijstje van de bestanden in de map. Ik wil dat de bestanden te openen zijn vanuit die lijst. Hoe krijg ik dat voor elkaar???
Link naar reactie
Als je er linkjes van maakt kan je ze aanklikken, bijv: [code:1:611628d768] <% Set MyDirectory=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") Set MyFiles=MyDirectory.GetFolder(Server.MapPath("/upload")) For each filefound in MyFiles.files %> <a href="<% =filefound.Name %>"><% =filefound.Name %></a> <br> <% Next %> [/code:1:611628d768] Overigens zou ik het zelf op onderstaande manier doen. Is hetzelfde, maar in een iets andere weergave. Vind dat persoonlijk duidelijker (maar smaken verschillen natuurlijk [code:1:611628d768] <% dim oFileSys, oFolder, oFile, sFile set oFileSys = Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject") set oFolder = oFileSys.GetFolder(Server.MapPath("/upload")) for each oFile in oFolder.Files sFile = oFile.Name response.write "<a href='" & sFile & "'>" & sFile & "</a><br />" next set oFolder = nothing set oFileSys = nothing %> [/code:1:611628d768]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...