Ga naar inhoud

foutmeling jscript:object wordt verwacht


anoniem

Aanbevolen berichten

Waarschijnlijk is het gewoon een fout van de makers van de site. Ik weet niet of je dezelfde foutmeldingen ook al kreeg toen je nog IE 5.5 of eerder gebruikte, maar het lijkt me sterk dat dit probleem bij jou ligt. Bij Tweakers.net krijg ik met Netscape 7 bijvoorbeeld de volgende fout (een paar keer):[quote:a88dfb79de]Error: uncaught exception: [Exception... "Component returned failure code: 0x80004001 (NS_ERROR_NOT_IMPLEMENTED) [nsIEditorShell.GetSelectedOrParentTableElement]" nsresult: "0x80004001 (NS_ERROR_NOT_IMPLEMENTED)" location: "JS frame :: chrome://editor/content/editor.js :: goUpdateTableMenuItems :: line 2463" data: no][/quote:a88dfb79de]Je kan er dus eigenlijk niets aan doen. - Bas. [edit] Bij nader inzien lijkt dit een specifieke NS fout te zijn, maar volgens mij wel ten gevolgen van een fout in de JavaScript, aangezien het een quote is uit de JavaScript Console. [/edit]
Link naar reactie
Ik denk toch dat het aan mijn PC ligt, op m'n werk heb ik IE 5 en geen problemen met deze site. Ik heb net SP 1 van IE 6 geinstalleerd, maar dit biedt geen soelaas. Ik heb bij internet opties de foutopsporing in scripts uitgeschakeld, nu krijg ik niet meer die onderbrekingen, maar nog wel de gele driehoekjes, en delen van de betreffende site's blijven onzichtbaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...