Ga naar inhoud

geen database connectie


anoniem

Aanbevolen berichten

ik moet voor een website een admin gedeelt maken, maar om te kunnen inloggen wil ik mijn gegevens uit de database halen (mysql) alleen hij wil geen database connectie aanleggen dit is mijn klasse voor de databse ________________________________________________________ class dbConnection { Connection connection; Statement statement; ResultSet value; //String user, password, database; public void openCon() { //user="root"; password="root"; database="test"; try { Class.forName("com.mysql.jdbc.Driver"); } catch(Exception e) { System.out.println("Loading driver failed!" + e); } try { //Connection connection=DriverManager.getConnection("jdbc:mysql://localhost/"+database+"?user="+user+"&password="+password+""); Connection connection=DriverManager.getConnection("jdbc:mysql://localhost/test?user=root&password=root"); } catch(Exception e) { System.out.println("Finding connection failed!" + e); } } public void closeCon() { try { connection.close(); } catch(Exception e) { System.out.println("Unable to close the connection" + e); } } public Connection getCon() { return connection; } } --------------------------------------------------------------------------------- weet iemand wat ik fout doe, of heeft iemand nog meer source nodig mail jan.hilverda@chello.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...