Ga naar inhoud

vuurwerk


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:c75a02df99="Johant"]Hoezo, wat is hier irritant aan?[/quote:c75a02df99]Het is opdringerig en arrogant te denken dat jij voor je bezoekers kunt bepalen dat het groter moet. Neem nou iemand met een resolurie van 1600x1200, die zit echt niet op een volledig gevuld scherm te wachten. En zo zijn er nog meer redenen waarom je het niet zou willen. Daarnaast doen dergelijke praktijken denken aan de rode zones en reclames op internet en is men snel geneigd een pagina direct af te sluiten als dergelijk gedrag zich voordoet. - Bas.
Link naar reactie
Nou ben ik toch geen onervaren internetgebruiker, maar ik moet zeggen dat ik jullie reactie nogal uit de hoogte vind. Als iedere pagina zo zou zijn ok, maar als je het selectief toepast, in dit geval met een applet, dan is het beter om het wel toe te passen. Aangezien, je na het handmatig maximaliseren, je applet blijft staan in de oude resolutie. Daarnaast heb je met ALT-F4 jezelf meer aan de veter aangezien je de applicatie helemaal afsluit. En het merendeel van de gebruikers heeft het niet eens in de gaten en daarnaast gebruikt het merendeel niet zo'n grote resoluties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...