Ga naar inhoud

[ASP] hele rare foutmelding (of toch niet?)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik krijg bij het wijzigen van database gegevens via een webpagina de volgende foutmelding: [code:1:0412f830ea]Microsoft VBScript compilation error '800a0401' Expected end of statement verwerken.asp, line 59 Opmerkingen = REPLACE(Opmerkingen),"'", "''") ----------------------------------^[/code:1:0412f830ea] Hoe kan hij een "End of Statement" verwachten midden in een "replace" string?
Link naar reactie
Of je bent gewoon te lang achter elkaar bezig. Heb daar zelf ook wel goede (?) ervaringen mee. Ik heb HTS Informatica gedaan en tijdens m'n afstuderen was ik ook veel bezig met programmeren. Op een bepaald moment had ik het gevoel dat het programma goed werkte. Uitgebreid getest en nauwelijks fouten meer gevonden. Dat kwam goed uit want ik zou een week op vakantie gaan. Toen ik terug kwam ging ik weer verder en kwam ik heel veel fouten tegen. Hoe kwam dat? Een week totaal niet aan programmeren gedacht, en vervolgens weer met een 'frisse' blik naar m'n code gekeken. Wat ook wel wil helpen is het testen aan anderen over laten. Weer vanwege die 'frisse' blik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...