Ga naar inhoud

ASP Variabelen en functies doorgeven aan JavaScripit


anoniem

Aanbevolen berichten

In HTML heb ik een de volgende code: <INPUT type="button" id="nextr" name="cmdnextr" value="Next"> Nu wil ik met de methode/eigenschap onclick een ASP functie meegeven. Ik heb dit op de volgende manieren al geprobeerd. onclick=<%FUNCTIE%> onclick="<%FUNCTIE%>" onclick="document.write("<%FUNCTIE%>") - met en zonder aanhalingstekens Het zelfde geldt voor het doorgeven van ASP variabelen aan JavaScript Het lukt gewoon niet. Wie kan mij verder helpen. m.v.g. RJS
Link naar reactie
[quote:26625e7732="RJS Hard"]Kun je dan niet een ASP functie aanroepen door op bijvoorbeeld op een knop of hyperlink te klikken?[/quote:26625e7732] Ja, door de functie in een aparte asp-pagina te plaatsen, en deze pagina te openen met de variabelen die je verwacht. Een link-voorbeeld: [code:1:26625e7732]<a href="<nieuwepagina>.asp?<variabele1>=<waarde1>&<variabele2>=<waarde2> [/code:1:26625e7732] De variabelen kun je dan in de nieuwe pagina met Request.QueryString("<variabele1>") ophalen. Ed
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...