Ga naar inhoud

Php probleem...


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:27ee07e1da="BasHamar"][quote:27ee07e1da="SeNTiNeL0"]Moet dit perse op ON staan?[/quote:27ee07e1da]Als ik dat stukje tekst wat eraan vooraf gaat goed begrijp wel ja...[quote:27ee07e1da="SeNTiNeL0"]The config file (config.php) is writeable by PHP. This is a major security risk. SimpGB will not be able to run until this is fixed.[/quote:27ee07e1da]Probeer eens via Windows Verkenner (Explorer) de lees- en schrijfrechten op "Alleen-lezen" (Read-Only) te zetten. Misschien is het wel zo simpel. Op een Windows platform zijn bestanden namelijk per definitie aan te passen, tenzij anders ingesteld. Op Apache/Linux is het juist andersom. (Is niet zeker, dit denk ik.) Probeer het eens, zou ik zeggen. - Basje.[/quote:27ee07e1da] Oke. Config.php is nu op read-only gezet......... Ik kom nu in het menu van index.php, maar kom er niet in omdat er nog geen adminuser aangemaakt is. Via install.php is het de mogelijkheid om de adminuser toe te voegen. Ik vul alles in en klik op submit....... Maar nog steeds gebeurt er niks....... Er wordt volgens mij geen user toegevoegd....... Argh....... Wat nu??? Heb je enig idee wat het kan zijn? Kun je eens voor de gein die simpgb eens installeren en een user aanmaken? Eens kijken wat er gebeurt..... Als het bij jou wel lukt...... Kunnen we dan de instellingen eens vergelijken?
Link naar reactie
Goed, ik heb het geprobeerd te installeren, en het is gelukt. Hoe alles tot stand is gekomen kan je lezen op [url]http://www.basje.com/simpgb/mymanual/[/url], ik laat het daar een weekje ofzo staan, daarna verwijder ik weer de complete installatie. Als je hier niet genoeg aan hebt dan weet ik ook niet wat er fout kan zijn, de installatie liep bij mij zonder problemen. - Basje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...